[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 130: preg_replace(): Compilation failed: subpattern name expected at offset 52
Beheerdersforum-xsbb.nl • Bots

Beheerdersforum-xsbb.nl

<color=#990033>Een forum voor jou? Kom hier bij ons, wij hebben de juiste forums, ook voor jou..</color>
Het is momenteel do 02 mei 2024 06:21

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Bots
BerichtGeplaatst: di 29 jan 2013 12:11 
Offline
beginner
beginner

Lid geworden op: vr 23 mar 2012 11:43
Berichten: 8
Ik heb op het forum bepaalde gedeelten gesloten voor de Bots. Echter de BINGbots zijn zo brutaal en weten daar door te dringen, ik had gehoopt door ze dan uit de lijst met Bots te verwijderen dit probleem wel verholpen zou zijn.

Helaas ze weten nog altijd binnen te komen en gaan zelfs zover dat ik ze ook in het beheerdersgedeelte zie. Elke keer als ik nu een Bingbot zie, ban ik het ip-adres in de wetenschap dat dit waarschijnlijk water naar de zee dragen is en ik ook niet 24 uur per dag kan kijken wie er allemaal online komt. Hoe kan ik dit het beste gaan aanpakken zodat ik van die bingbots afkom ?

Alvast bedankt !

Groetjes Monique

_________________
Wheatenvrienden http://irishsoftcoatedwheatenterrier.xsbb.nl


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Bots
BerichtGeplaatst: di 29 jan 2013 18:03 
Offline
----------------
----------------

Lid geworden op: do 26 aug 2010 10:36
Berichten: 333
monique schreef:
Ik heb op het forum bepaalde gedeelten gesloten voor de Bots. Echter de BINGbots zijn zo brutaal en weten daar door te dringen, ik had gehoopt door ze dan uit de lijst met Bots te verwijderen dit probleem wel verholpen zou zijn.

Helaas ze weten nog altijd binnen te komen en gaan zelfs zover dat ik ze ook in het beheerdersgedeelte zie. Elke keer als ik nu een Bingbot zie, ban ik het ip-adres in de wetenschap dat dit waarschijnlijk water naar de zee dragen is en ik ook niet 24 uur per dag kan kijken wie er allemaal online komt. Hoe kan ik dit het beste gaan aanpakken zodat ik van die bingbots afkom ?

Alvast bedankt !

Groetjes Monique



Pas op. Een bingbots is geen spammer.
Dit is bv net als google.
Zijn zoeken naar alle data en dan precies info die interessant is voor google bezoekers.

Dit zijn bots die je ook zien in ACP als je daar inlogt, dan zie je die soms op de rechter pagina onderaan. Daar zie je ze wel.
Wees er blij mee, want dan worden we ook gevonden.

succes.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Bots
BerichtGeplaatst: di 29 jan 2013 18:17 
Offline
beginner
beginner

Lid geworden op: vr 23 mar 2012 11:43
Berichten: 8
De reden dat ik ze ervan af wil hebben is dat ze gewoon overal binnen weten te komen ondanks dat ik bepaalde gedeeltes op het forum voor ze gesloten had. De google-bots komen daar idd niet in maar de Bing-bots dus wel de maat was eigenlijk vol toen ik vaststelde dat ze ook in het beheerdersgedeelte zaten :roll:

_________________
Wheatenvrienden http://irishsoftcoatedwheatenterrier.xsbb.nl


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Bots
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2013 14:27 
Offline
----------------
----------------

Lid geworden op: do 26 aug 2010 10:36
Berichten: 333
monique schreef:
De reden dat ik ze ervan af wil hebben is dat ze gewoon overal binnen weten te komen ondanks dat ik bepaalde gedeeltes op het forum voor ze gesloten had. De google-bots komen daar idd niet in maar de Bing-bots dus wel de maat was eigenlijk vol toen ik vaststelde dat ze ook in het beheerdersgedeelte zaten :roll:



Je kunt aan deze bots niets doen.
Ze komen ook bv uit US of RUSland.

Het goede is dat als ze gegevens van jou lezen (opslaan) alleen jij die kunt lezen bv op Google etc.
Ligt dan een beetje wat je gasten en gebruikers voor instellingen hebben.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Bots
BerichtGeplaatst: do 31 jan 2013 14:25 
Offline
beginner
beginner

Lid geworden op: vr 23 mar 2012 11:43
Berichten: 8
Okee dan hoef ik me verder geen zorgen te maken, want zonder inloggen is idd verder niets te lezen. Dan kan ik ze dus in elk geval met een gerust hart hun gang laten gaan.

Dank je wel voor de uitleg

_________________
Wheatenvrienden http://irishsoftcoatedwheatenterrier.xsbb.nl


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Bots
BerichtGeplaatst: do 31 jan 2013 18:49 
Offline
----------------
----------------

Lid geworden op: do 26 aug 2010 10:36
Berichten: 333
monique schreef:
Okee dan hoef ik me verder geen zorgen te maken, want zonder inloggen is idd verder niets te lezen. Dan kan ik ze dus in elk geval met een gerust hart hun gang laten gaan.

Dank je wel voor de uitleg


Graag gedaan. En vraag gerust als er iets iets.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.