[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 130: preg_replace(): Compilation failed: subpattern name expected at offset 52
Beheerdersforum-xsbb.nl • Dreamcatcher stel zich even voor

Beheerdersforum-xsbb.nl

<color=#990033>Een forum voor jou? Kom hier bij ons, wij hebben de juiste forums, ook voor jou..</color>
Het is momenteel do 28 mar 2024 23:43

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2012 09:25 
Offline
beginner
beginner

Lid geworden op: di 14 feb 2012 12:27
Berichten: 8
Afbeelding

Welkom op het Community Forum

Ik ben dus Dreamcatcher een aardige open en eerlijke man van 43 jaar. Ik woon op mijzelf in mn eigen huisje mn hobbies zijn msn, computer games spelen op mijn casemod game computer en films kijken de sport waar ik graag naar kijk op tv zijn voetbal, formule 1 en darten. Ik heb nu een grote en gezellige community forum (Community Forum) waar ik administrator ben. Het Community Forum is een groot, leuke en vooral een hele gezellige forum waar gezelligheid altijd hoog in de vaandel staat en een plek is voor jouw verhaal. Je kan op deze forum: Meepraten in de vele topics of zelf een topic aanmaken, Spelletjes spelen zowel forum en onine spelletjes, computer en internet waar je mee kan praten over computer onderwerpen maar ook jou computer problemen mag plaatsen in deze forum sectie, gaming waar je mee kan praten over game onderwerpen maar ook jou game problemen mag plaatsen in deze forum sectie, mobile en nog veel meer!

Een lidmaatschap op het Community Forum is 100% gratis en brengt verder geen verplichtingen met zich mee. Echter: wij schrijven geen leden uit in verband met de integriteit van onze database en het "zoek raken" van leden. Bezoek het nieuwe Community Forum, registreer je gerust en doe/post gezellig mee op de grootste en gezelligste community forum van nederland !! Tot ziens op Community Forum, http://communityforum.xsbb.nl/index.php :)


Laatst gewijzigd door Dreamcatcher op zo 09 jun 2013 10:37, 7 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 16 feb 2012 22:57 
Offline
Help je al anderen
Help je al anderen

Lid geworden op: di 31 aug 2010 07:12
Berichten: 93
Veel succes en plezier hier en op je forum!!
Je bent wel erg positief; "grootste community forum...... " , duim voor je dat t dat ook wordt!!!!

_________________
Sportster Owners Netherlands: http://charlesb52.xsbb.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2012 17:12 
Offline
beginner
beginner

Lid geworden op: di 14 feb 2012 12:27
Berichten: 8
charlesb52 schreef:
Veel succes en plezier hier en op je forum!!
Je bent wel erg positief; "grootste community forum...... " , duim voor je dat t dat ook wordt!!!!


Hoi charlesb52,

Het is inderdaad zo ik moet positief blijven en blijven denken, en er staan leuke en gezellige onderwerpen wat vele mensen wel intreseerd enne... duim je voor mij dat mijn forum ook groot word met vele nieuwe forumleden ? Ja dat word het zeker the show must go one, and i go for it of wel ik ga er voor 100%. =+


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2012 22:01 
Offline
Help je al anderen
Help je al anderen

Lid geworden op: di 31 aug 2010 07:12
Berichten: 93
Ik duim :grin: :grin:

_________________
Sportster Owners Netherlands: http://charlesb52.xsbb.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 17 jul 2012 10:28 
Offline
beetje thuis
beetje thuis

Lid geworden op: di 13 dec 2011 16:03
Berichten: 29


Laatst gewijzigd door Simon op di 17 jul 2012 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 17 jul 2012 11:25 
Offline
----------------
----------------

Lid geworden op: do 26 aug 2010 10:36
Berichten: 333
Shadow schreef:
Tja als je leden gaat bannen zonder reden gaat het niet lukken vrees ik :roll:


Ik zie in dit onderwerp niets van enige uitleg waar jij het over hebt.
Laat dat dus zijn a.u.b. Simon


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za 28 jul 2012 19:40 
Offline
beetje thuis
beetje thuis

Lid geworden op: di 13 dec 2011 16:03
Berichten: 29
Welkom dreamcatcher,veel plezier met je forum.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 30 nov 2014 16:13 
Offline
beginner
beginner

Lid geworden op: di 14 feb 2012 12:27
Berichten: 8
Beste bezoekers van deze forum,

Ben je opzoek naar een gezellige en leuke community forum met vele intresante onderwerpen en voor een gezellige babbel? Dan ben je bij het community forum aan het juiste adres. Het community forum heeft vele categorien met vele onderwerpen waar men kan meepraten in de vele topics of zelf een topic aanmaken en ook meespelen met de leukste, mooiste en gezelligste spelletjes zowel forum en online forum spelletjes in de categorie: ontspanning met daarnaast zijn er ook 3 support helpdesk forums in de categorie: gaming, mobile en computer, voor mensen die probleem(en) ondervinden/hebben met zijn/haar computer, samsung galaxy s/ 2, 3, 4 en 5 en game problemen, wij helpen jullie daar graag mee ook is er informatie te vinden zoals gaming, computer, en mobile nieuws, beveiligings waarschuwingen, updates en firmware updates en nog vele andere leuke en intresante forum onderwerpen. Graag tot ziens op het community forum. Je bent altijd van harte welkom. Met vriendelijke groet; Dreamcatcher.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 30 nov 2014 23:25 
Offline
Help je al anderen
Help je al anderen

Lid geworden op: di 31 aug 2010 07:12
Berichten: 93
Succes again!!

_________________
Sportster Owners Netherlands: http://charlesb52.xsbb.nl


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.