[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 130: preg_replace(): Compilation failed: subpattern name expected at offset 52
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 130: preg_replace(): Compilation failed: subpattern name expected at offset 52
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 130: preg_replace(): Compilation failed: subpattern name expected at offset 52
Beheerdersforum-xsbb.nl • Zelf nieuwe emoticons/smilies installeren

Beheerdersforum-xsbb.nl

<color=#990033>Een forum voor jou? Kom hier bij ons, wij hebben de juiste forums, ook voor jou..</color>
Het is momenteel ma 29 apr 2024 02:37

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2012 11:27 
Offline
beginner
beginner

Lid geworden op: ma 10 sep 2012 12:39
Berichten: 6
Goedendag,

ik zou heel graag wat nieuwe emoticons aan ons forum toe willen voegen. Ik heb een Egypte forum en
heb er inmiddels heel veel verzameld die perfect voor mijn forum zouden zijn.
Ik zie bij meerdere smilies toevoegen in het beheerderspaneel wel dat je zelf een link in kunt vullen voor een nieuwe emoticon en ik heb dat meerdere keren geprobeerd, maar het lukt niet.

Is er nog een andere manier ?
Ik heb ooit iets op de helpdesk gelezen over een zip maken van je smilies en die dan mailen naar..?
en dan zou het geinstalleerd worden, maar ik kan hier niets meer over terugvinden :(


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2012 15:09 
Offline
----------------
----------------

Lid geworden op: do 26 aug 2010 10:36
Berichten: 333
suzanne schreef:
Goedendag,

ik zou heel graag wat nieuwe emoticons aan ons forum toe willen voegen. Ik heb een Egypte forum en
heb er inmiddels heel veel verzameld die perfect voor mijn forum zouden zijn.
Ik zie bij meerdere smilies toevoegen in het beheerderspaneel wel dat je zelf een link in kunt vullen voor een nieuwe emoticon en ik heb dat meerdere keren geprobeerd, maar het lukt niet.

Is er nog een andere manier ?
Ik heb ooit iets op de helpdesk gelezen over een zip maken van je smilies en die dan mailen naar..?
en dan zou het geinstalleerd worden, maar ik kan hier niets meer over terugvinden :(


adm/index.php?i=9

ACP
klik smilies
Dan heb je de pagina voor smilies.
Daar zijn er al enige bij geïnstaleerd.
Schuif de pagina naar links met dat < pijltje
Nu overzie je de hele pagina waar je mee kunt werken.
zoek -Meerdere smilies toevoegen. klik

Nu heb je onze paginas en meerdere smilies.
Even een beetje oefenen. Er zijn er veel.
succes.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2012 22:25 
Offline
beginner
beginner

Lid geworden op: ma 10 sep 2012 12:39
Berichten: 6
Ja dat snap ik allemaal wel, maar hoe kan ik nu smilies die ik bijvoorbeeld op het internet heb gevonden toevoegen voor mijn forum Afbeelding of een gepersonaliseerde zoals de http://www.iron.xsbb.nl die ik hier als smilie kan kiezen =+


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 13 sep 2012 06:10 
Offline
----------------
----------------

Lid geworden op: do 26 aug 2010 10:36
Berichten: 333
suzanne schreef:
Goedendag,

ik zou heel graag wat nieuwe emoticons aan ons forum toe willen voegen. Ik heb een Egypte forum en
heb er inmiddels heel veel verzameld die perfect voor mijn forum zouden zijn.
Ik zie bij meerdere smilies toevoegen in het beheerderspaneel wel dat je zelf een link in kunt vullen voor een nieuwe emoticon en ik heb dat meerdere keren geprobeerd, maar het lukt niet.

Is er nog een andere manier ?
Ik heb ooit iets op de helpdesk gelezen over een zip maken van je smilies en die dan mailen naar..?
en dan zou het geinstalleerd worden, maar ik kan hier niets meer over terugvinden :(



Link new image from other website: \|++
Dit is de pagina waar je links onderaan een eigen smilies kunt plaatsen.
Die moet dan op via een link voor die smilie geplaats worden achter dat stukje tekst (zie in het engels)

Succes.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 13 sep 2012 06:22 
Offline
----------------
----------------

Lid geworden op: do 26 aug 2010 10:36
Berichten: 333
Afbeelding

Dit kan ook http://www.forumsmilies.nl/?page=Badkamer_-_toilet
Er zijn diverse simlies te vinden.
Maak een adminpagina puur voor je zelf en plaats daar in de daar gevonden smilies.
Permissies instellen zodanig dat jij al beheerder daar bij kunt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 13 sep 2012 10:10 
Offline
beginner
beginner

Lid geworden op: ma 10 sep 2012 12:39
Berichten: 6
De 2e optie is niet echt handig. Dit heb ik altijd zo gedaan via een webpagina waar ik verschillende emo's gerelateerd aan Egypte had geupload. Ik wil gewoon dat alle leden op een emo kunnen klikken en dat die dan direct in het bericht verschijnt net zoals de emo's die er standaard zijn, zonder dat ze er een webpagina naast open moeten hebben en moeten knippen en plakken :wink:

De 1e optie heb ik al geprobeerd, maar lukte niet. Ik kreeg telkens foutmeldingen. Ik zal het nog eens
proberen en mocht het weer niet lukken zal ik hier neerzetten wat die foutmelding precies is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 13 sep 2012 10:35 
Offline
beginner
beginner

Lid geworden op: ma 10 sep 2012 12:39
Berichten: 6
Ik heb nu van 2 verschillende sites emoticon's geprobeerd toe te voegen via link, maar krijg nog steeds een foutmelding, waar ik niet echt uit kan opmaken wat er mis gaat.

Dit is de foutmelding :
Citeer:
Algemene fout
SQL ERROR [ mysql4 ]

Data too long for column 'smiley_url' at row 1 [1406]

SQL

INSERT INTO `egypte_smilies` (smiley_url, smiley_width, smiley_height, display_on_posting, emotion, code, smiley_order) VALUES ('http://i183.photobucket.com/albums/x110/Lineke1950/Haha%20-%20lolll/thMyEmoticons-com__cryingwithlaugh.gif', 50, 41, 1, 'ffff', 'ffff', 1)

BACKTRACE

FILE: includes/db/mysql.php
LINE: 175
CALL: dbal->sql_error()

FILE: includes/acp/acp_icons.php
LINE: 604
CALL: dbal_mysql->sql_query()

FILE: includes/functions_module.php
LINE: 567
CALL: acp_icons->main()

FILE: adm/index.php
LINE: 74
CALL: p_master->load_active()


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 13 sep 2012 16:06 
Offline
----------------
----------------

Lid geworden op: do 26 aug 2010 10:36
Berichten: 333
SQL

INSERT INTO `egypte_smilies` (smiley_url, smiley_width, smiley_height, display_on_posting, emotion, code, smiley_order) VALUES ('http://i183.photobucket.com/albums/x110/Lineke1950/Haha%20-%20lolll/thMyEmoticons-com__cryingwithlaugh.gif', 50, 41, 1, 'ffff', 'ffff', 1)


In dit stukje wordt al uitgelegd dat de link die je gebruikt hebt te lang is en dus niet past binnen in de stramien lengte van de database.

Dat is dus fout.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 13 sep 2012 19:22 
Offline
beginner
beginner

Lid geworden op: ma 10 sep 2012 12:39
Berichten: 6
Het is gelukt !

Jammer genoeg lukt het niet met alle linken. Zo kan ik bijvoorbeeld niet van mijn photobucket account linken, maar het is
wel gelukt om een smilie toe te voegen via imageshack, dus zet ik de boel daar maar even over.

Bedankt voor het meedenken :mrgreen:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2012 06:16 
Offline
----------------
----------------

Lid geworden op: do 26 aug 2010 10:36
Berichten: 333
succes dan maar.
Nog vragen?

Stel ze gerust.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.